– Veelgestelde vragen –

BESTELLEN
Waar vind ik informatie over het product?
Bij de productinformatie en onder het kopje DETAILS kun je belangrijke informatie vinden over de maat van het product. De pasvorm is normaal tenzij anders wordt vermeld.
Het product is uitverkocht, komt deze nog terug op je website?
Is jouw droomproduct uitverkocht en wil je weten wanneer en of deze nog terug op voorraad komt? Daar kan ik helaas geen antwoord geven op vragen over de voorraad. Het is voor mij, net als voor jullie, ook altijd een verrassing wat ik wekelijks ga maken.

Houd mijn website, social media en nieuwsbrief goed in de gaten en wie weet zit jouw product er wel weer tussen in jouw maat en of andere kleur.

Is het mogelijk een product te reserveren?
Nee, producten zijn helaas niet te reserveren.
Is het mogelijk een product achteraf te betalen?
Nee helaas kunnen producten niet achteraf betaald worden.
Hoe plaats ik een bestelling?
Het bestel proces is heel simpel! Kies jouw favoriete sierraad of kledingstuk, kies daarna de juiste maat en klik vervolgens op ‘winkelmand’.
Het product wordt nu in je winkelwagentje geplaatst. Is je winkelwagentje helemaal naar wens dan kan je nu klikken op ‘ga door naar afrekenen’. Volg alle stappen om je bestelling af te ronden. Nadat je bestelling is betaald ontvang je een bevestigingsmail.
VERZENDEN
Binnen welk termijn wordt een bestelling geleverd?

Ik doe mijn uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk op de post te doen. 

Wat zijn de verzendkosten?

De brievenbuspakjes zijn € 4.00 en pakketpakjes € 6.05 voor Nederland.
Verzending van bestellingen boven €55,- zijn gratis voor inwoners binnen Nederland.

Houd mijn website, social media en nieuwsbrief goed in de gaten en wie weet zit jouw product er wel weer tussen in jouw maat en of andere kleur.

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?
Wanneer je bestelling is verzonden, kan ik jouw bestelling helaas niet meer veranderen of annuleren. Natuurlijk kun je jouw pakket na ontvangst wel retourneren.
RETOURNEREN
Hoeveel dagen tijd heb ik om mijn artikel te retourneren?
Is het item toch niet helemaal wat je in gedachte had? Jammer, maar dat kan gebeuren. Je mag jouw artikel binnen 7 werkdagen retourneren. Na 7 werkdagen neem ik het artikel niet meer terug.
Hoe kan ik mijn artikel retourneren?
Volg de onderstaande stappen om je retour te doen.

Stap 1: Aanmelden
Meld je retour aan door een mail te sturen naar info@joiailona.nl vermeld daarin je naam, product en reden van retour .

Stap 2: Retour sturen
Vervolgens kun je het retour (op eigen kosten) terugsturen naar onderstaand adres. Ik dien de retour binnen 7 werkdagen na ontvangstdatum ontvangen te hebben.

– Als het product gedragen of beschadigd is kan ik deze niet terug nemen
– Let op ! De kosten van retourzending zijn voor de afzender
– Als ik jouw retour heb ontvangen, zal ik zsm het geld terug storten op je rekening.

Retouradres:
Joia Creado Por Ilona
Cederhof 15
8172 DV Vaassen

Is een artikel beschadigd?
Op alle Joia gekochte artikelen zit een garantie van vier weken na ontvangst. Mail ons de klacht, het ordernummer en foto van klacht door en stuur deze naar info@joiailona.nl Ik zal je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Je kunt geen aanspraak maken op de garantie bij:
* Beschadiging door opzet of nalatigheid
* Uitzonderlijke slijtage
*Verkleuring van de sieraad/accessoires

TIPS
Heb je tips om langer van je sieraad/accessoires te genieten?
Ja ik heb tips om langer van je sieraad/accessoires te kunnen genieten.

* Armbanden gemaakt van elastiek altijd OM en VAN je pols AFROLLEN AUB niet aan het armbandje trekken.
* Doe je sieraad af voordat je gaat sporten,zwemmen,douchen,schoonmaken en slapen.
* Sieraden met een zilveren of gouden platting kunnen verkleuren door de hoge zuurgraad ( PH waarde ) van je huid LET OP! Verkleuringen van sieraden vallen niet onder de garantie.
* Gebruik van parfum, bodylotion,haarlak,make-up zonnebrand producten kunnen de sieraad aantasten
* Gehaakte artikelen met de handwassen.